URMARITI-NE PE POSTA VIRTUALA

joi, 3 septembrie 2009

3. Ana

Creste (incet dar sigur) numarul nostru de participanti. Si ce participanti cool avem !!!  \m/ 




(ANA) Am avut intotdeuana o slabiciune pentru bijuterii insa abia acum cativa ani am reusit sa descopar o serie de particularitati pe care le caut in general, cand vine vorba de accesorii.
Stiind exact ce imi doresc, imi este intotdeauna usor sa aleg bijuteriile potrivite fara a regreta apoi investitiile.
Si uite asa am reusit sa imi adun o mana de bijuterii, acestea fiind cateva dintre cele mai utile si aspectoase pe care le-am putut gasi si achizitiona pana in momentul de fata.
Sunt mandra de ele iar in privinta depozitarii… inca nu m-am gandit la un  suport mai eficient decat clasicele boluri J
Bijuteriile preferate ?
Inelele, fara de care nu ies niciodata din casa ! J

42 de comentarii:

  1. VOT!
    Ionela handmadecorner.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Hicc...eu cu cine votez?

    Bine....votez si eu....

    Paul I.Hicc...eu cu cine votez?

    Bine....votez si eu....

    Paul I.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...