joi, 3 septembrie 2009

2. Ana Daria

Si iata ca si altcineva se inscrie in concurs. In picioare va rog aplauze pentru: Ana Daria, 
si Cutia  (vintage) de  biju-uri :




... iar biju-urile preferate :

.... si iata ce ne-a marturisit chiar ea:


(Ana Daria)  "Sa va pun cate ceva despre bijuteriile mele lipsite de organizare :). Cutia patratoasa am confiscat-o de mica de la tatal meu si am colorat-o de dinauntru si pe dinafara pe unde s-a putut. Acum ca m-am facut mare am zis sa ii dau un scop mai serios, asa ca imi adaposteste colierele si inelele. Craniul l-am primit cadou mai demult si am inceput sa-l folosesc ca si cutie de bijuterii cand s-au strans mai multe prostioare si el oricum era doar decorativ.
La capitolul bijuterii preferate a fost greu sa ma hotarasc dar cele trei inele imi sunt foarte dragi. Cel din sarma de cupru-ariciul si cel argintiu- zmeura :) le-a cumparat intr-o vacanta in Spania. Au fost primele mele inele. Cel cu floricele este luat mai recent de pe un blog si imi place foarte mult..se vad foarte frumos in realitate florile uscate din el."

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...