joi, 3 septembrie 2009

4. HERA BAROQUE

Sa-i spunem bine ai venit concurentei cu numarul 4, Hera Baroque.


    In prima imagine, in coltul din stanga sus, Rainbow Dash Pony ne prezinta cele doua cutii care sunt principalele pastratoare ale micului nostru tezaur.  Cele doua cutii au fost achizitionate de la Bamboo si sunt foarte utile - si good-looking,  as adauga eu, in special cea cu Pin Up Girls - pentru ca dincolo de faptul ca sunt compartimentate, fiecare mini cutiuta se poate scoate individual. In partea dreapta, jos, Rainbow ne prezinta Cutia Speciala pentru brose - majoritatea handmade - care este destul de veche si provine de la un set de parfumuri - si e realizata dintr-o lucratura metalica perfecta pentru prinderea  pana la refuz a unui numar mereu crescand de brose pe toate suprafetele. 

       Cat priveste Colectia mare, am incercat sa grupez accesoriile dupa culori initial, dar  se pare ca preferatele mele au devenit bratarile, caci, dupa cum am constatat si eu, cea de-a  doua cutie consta numai in bracelets. Cele doua stative in forma de manechine/rochii, din metal,
 au valoare decorativa in sine, plus ca se pot agata de ele neglijent lantisoare, coliere, etc
       In poza cu Favourite Items, cutia din lemn cu emblema Taj Mahal-ului era de fapt o cutie de ceai verde, al carei interior l-am "amenajat" - carton si satin -  pentru a-l transforma  intr-o cutiuta de bijuterii :)

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...