miercuri, 20 iunie 2012

SUMMER BOREDOM(NESS)

-  excentricitati din lumea de nu foarte departe - 
A venit caldura si o data cu ea dorinta de a ajunge pe plaja, cu labele de scafandru in picioare, ochelari pe ochi si da-i(!!) din brate printre valuri. Fiecare val de caldura imi aduce asa vag aminte de Ciresarii si nostalgia vacantelor in care aveam timp sa ma plictisesc. Halal viata, acum nu mai am nici vacanta.
In schimb, in metro, deunazi am gasit o chestie mistoc, fashion de-a dreptul: un stand cu mini-carti de citit in timp ce calatoresti cu metroul (evident), clasificate dupa numarul de opriri de care ai nevoie pentru a le citi. Ca tot romanul, am pus mana si am luat tot, tot, tot ce se putea lua, ba chiar din graba am si luat mai multe examplare din acelasi numar .... nu de alta, dar pe langa utilitatea lor culturala mai au si o grafica faina.
Asa ca sunt gata de vara: am papuci numai buni de plaja, am o droaie de nuvele interesante, e cald de ma sufoc ... vacanta e singura care se lasa asteptata.
Daca va intereseaza rochite lejere si vaporoase de vara puteti gasi aici, sau aici .... aici .... aici ... aici ... s.a.m.d. 
(Little.doc)


2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...