luni, 4 iunie 2012

DESPRE MANCARE...SI ALTI DEMONI

De fapt doar despre mancare...
Daca generatia noastra are ceva din plin asta e mancarea. E de ajuns sa ti se intample nenorocirea sa bati un supermarket in preajma vreunei sarbatori, sau zi de concediu, ca nervii iti vor fi intinsi la maxim de cozile interminabile, de carucioarele care scartaie sub greutatea proviziilor si de lipsa unicului produs pentru care te-ai nimerit acolo. Nu o sa elaborez frica aceasta postdecembrista a romanilor ca apocalipsa o sa-i prinda exact in ziua in care e inchisa alimentara ci vreau sa o cotesc spre importanta pe care o are mancarea, cu precadere cea buna, in viata noastra cea de zi cu zi. Nu e prima oara cand scriu despre, nici prima data cand scriu despre cat de gurmanda sunt, dar de data asta Little Doc. poarta intreaga vina. Dupa postul cu micile imbucaturi din paradis, m-am simtit lezata in orgoliul meu de bucatar ( am incercat sa fac macarons si a iesit un dezastru curgator) si am hotarat ca e timpul sa va lovesc cu dovezi ale escapadelor mele culinare. Ale mele si ale lui Big Doc. care de curand a primit titlul de Bucatar de Mic Dejun. Ma gandesc sa ii si acord Medalia de Onoare pentru ca stie sa aleaga retete ce creaza dependenta si in plus m-a si numit ajutor de bucatar( nepotismul e in floare in familia noastra). Problema mea e ca tind sa transform retetele dupa bunul meu plac ca doar cu siguranta eu am mai multa experienta decat bucatarii ce le-au plamadit si in bucataria mea eu sunt seful...cateodata. De aceea daca vreti retete nu va pot ajuta decat cel mult cu niste cuvinte cheie dupa care sa cautati pe atorputernicul Google ( rapid pana nu o sa trebuiasca sa platim cautarile).
Azi nu va vand nimic asa ca sit back and enjoy / criticati-ne pentru cat de imprastiat lucram.
La deserturi nu ne prea pricepem , de aceea trebuie sa dam o fuga la Milano, sa o sechestram pe Monica bucatareasa si in schimbul libertatii sa ne invete sa facem macarons, desertul preferat al blogger-itelor de pretutindeni.
Acum aveti voie sa aruncati cu rosii ( doar uscate la soare).

4 comentarii:

  1. Nu spuneti la nimeni dar, balesc :D :D :D
    Vin acasa si facem si macarons, ai sa vezi ... pe cuvantul meu de soim portocaliu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata excelent! Felicitari bucatarilor :D
    Ce e in poza 2, randul 2, imaginea din mijloc? Mai precis in castronul de sub puiu' rumenit :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o salata din careva carte a lui Jamie cu creson ( am cumparat seminte si am cules caci in magazin nu exista) mango , cocos si alte ciudatenii. Delicioasa pe cuvant. Unde mai pui ca planta asta cu iz de hrean, cresonul, creste in 2 zile.

      Ștergere
  3. Am âncat noi așa ceva? :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...