miercuri, 24 august 2011

REVELATII 2

Nu va panicati!!! NU suntem comunisto-fili ci doar am avut unele revelatii. Este foarte interesant cum se invart lucrurile in viata si am sa ma explic: am prins si eu 7 ani de comunism, un semestru am cantat imnul in fiecare dimineata la ora 7:30 cu mana pe inima si visand sa devin pioner caci soim al patriei ma facusera deja de nenumarate ori. Iar apoi dintr-o data ne ascundeam de teroristii care trageau de nu stiu unde si 'furau copiii neascultatori' .... A fost trist comunismul si ne-a marcat crunt personalitatea ca popor. Dar tocmai pentru a ne cunoaste mai bine eu, personal, consider ca este util sa intelegem ce s-a intamplat si de ce.....si stati linistiti ca nu m-am luminat de una singura ci am primit un sut in poponet in timpul doctoratului in directia asta. Drept urmare, eu, ieri de 23 august (culmea ironiei) rasfoiam Fototeca online a Comunismului care in moment de plictis v-o recomand. Si ce am gasit acolo? Pe prima Baba Fashionista a patriei. DA! .... si cand te gandesti ca lumea murea de foame, rabda frig si traia in teroare .
.....Si de ce am ajuns din nou la Revelatii? Azi in arhivele statului Roman, rasfoind inventare din 1950 toamna si asteptand sa-si miste poponetul niste tanti simpatice de altfel care suradeau: "dar nu stim daca vom gasi toate dosarele azi, trebuie sa veniti si maine .... dar vineri noi nu lucram ...." .... si asudand pe scaunul din placaj maro care scartaia, am re-trait experienta unei zile banale in comunism. Si experienta nu s-a incheiat in momentul plecarii de acolo, caci a continuat in trenul care se misca cu viteza melcului turbat (din nou 80 km in doar 2h 15 min...yeee!!!)  transformat in sauna comuna. Singura diferenta fata de '89?  .... se ascultau manele. Traiasca Romania Dodoloata!  
Semnat: Little Doc.

4 comentarii:

  1. ce arata ea acolo in prima poza?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ...hehehe...numai ea stie. De fapt arata ca vroia una mica, o visinata mica inainte de salamul de soia....lol...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu in decembrie '89 aveam tot 7 ani. In ziua cu pricina vedeam vecinii fugind pe casa scarii si strigand 'A fugit tiranul!! A fugit tiranul!!' Iar eu ma tot gandeam: 'Cine draq' o fi si TIRANUL asta???!!!!' :):)

    In alta ordine de idei: super fashionable Tanti Lena.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu una am fost surprinsa de pozele astea. Mai nou se face mare tam tam in legatura cu hainele si simtul estetic al primelor doamne, dar nu m-am gandit niciodata la Baba Chimista si garderoba ei. Nu putem spune ca era o Imelda Marcos a Romaniei avand in vedere zgarcenia ei, dar se pare ca ii placeau culorile.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...