joi, 3 septembrie 2009

ITALIAN SUMMER

VANDUT
Fusta asta reprezinta tot ceea ce ne dorim de la vara, muuuulta culoare, detalii aerisite, un pic de istorie si structuri spatiale sexy (ultima notiune poate numai noi ca suntem mai de nişă neinteleasa). Oricum cand am vazut-o am zis ca trebuie sa fie a noastra si cand am probat-o am stiut ca va fi a voastra. Ne-a incantat broderia dantelata facuta decenta de captuseala alba de la interior. Sacoul, de vara si el, plus abundenta de margele sunt si ele de vanzare, doar ca nu le detaliem in postarea aceasta. Oricum daca trebuie neaparat sa le aveti, intrebati si va raspundem cu drag.
Material: 100% bumbac
Dimensiuni: scris 42 (marime italiana), talie inalta 72cm, solduri 92 cm, lungime totala 51cm
Stare: excelenta, nu e noua, dar arata extrem de ingrijita. Nu stim daca conteaza, dar e de la Little Doc din orasul adoptiv Milano de PAOLO PECORA. http://www.paolopecoramilano.com/ din cate intelegem de aici e destul de veche fusta (am putea spune chiar vintage?) deoarece colectia de haine de femei a fost prima urmand apoi doar colectii de barbati....hmmm interesant
Pret: 45 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...