joi, 3 septembrie 2009

LITTLE RED RIDING PANTS  VANDUT
In ultimul timp am cam facut abstractie de vremea racoroasa si am tot postat rochii, cu speranta ca ademenim primavara, la fel ca mama lui Creanga soarele. Adevarul e ca ieri a fost soare si cald, iar azi dimineata cand am iesit foarte cochete sa ducem gunoiul era chiar placut aerul in ciuda norilor plumburii. (I am a little Bacovia) Acum nu ca am vrea sa inversam efectul rochitelor, dar ne gandeam sa va aratam si o pereche de pantaloni, potriviti si pentru vremea racoaroasa si pentru cea insorita, gratie culorii vesele.
Material: nu prea stim, dar pare ceva stofa
Dimensiuni: scrie M, talie 86 cm (talie cazuta), solduri 100 cm, lungime totala 105 cm
Stare: noi cu eticheta (ST-MARTINS)
Pret: 75 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...