vineri, 1 martie 2013

Martisor ... things I miss ....

"Things I miss while in Italy" (or) "Things I miss out while still in Italy"


... si cum s-ar traduce asta in dulcele grai ardelenesc? In primul rand "mi dor" de un inceput de primavara cu ghiocei si frezii pe tarabe, si martisoare la toate colturile. Azi dimineata mi-am adus aminte de un martisor primit de la mama anul trecut, si inca il caut cu disperare sa mi-l infig in piept ... poate il voi gasi pana la miezul noptii. :)

Si apoi, partea a doua s-ar traduce:
Ioiiii, cat mult timp stau inchisa in casa de nici nu mi-am dat seama ca a trecut saptaman modei de la Milano. Trist,nu-i asa?  Nu ca as fi participat activ la acest eveniment fashion sau ne-ar fi invitat careva sa facem poze si sa postam pe blog (poate de aia am ratat evenimentul .....hihihi....). Deja suntem prea multi 'fashion-bloggeri' dupa cum zice si Bryan Boy, iar fenomenul este "expirat" / "finito"/ "over-trended" ... eu zic ii este numai frica de competitie. :)
Insa partea care o regret cel mai mult ca am ratat MilanoFashionWeek este expozitia Manolo Blahnik din Excelsior-Milano, cu preview-ul colectiei 2013. Rai3 ma instiinteaza (ce dragut din partea lor)  ca a fost moarte de om la preview, ca insusi Blahnik a fost acolo zicand ca ..." uraste noile tendinte de toc butucanos" ...ca "designerii din ziua de azi nu mai stiu aprecia subtilitatea, finetea si perfectiunea tocului-cui" ....si ca "ii plac femeile din sud(-ul Italiei) <<da morire>>" (adica pana la disperare, dand-o exemplu pe Sofia Loren - cred si eu).
Oricum, Excelsior Milano imi promite pe site-ul oficial un colt permanent dedicat lui Blahnik ... acum trebuie sa aflu daca accesul este "free of charge", caci nu ma mai suprinde nimic in Milano. (Upsi, se pare ca acest colt magic era deschis inca din Septembrie 2012 ... mda....)
Din pacate nu avem poze originale si proprii pentru a va oferi cu noua colectie Blahnik ... si intr-adevar fashion-bloggeri sunt multi, dar asta ne place, caci putem afla mai multe despre noua colectie de papuci Blahnik de la ei si nu numai....

Pana una-alta va dorim un inceput de primavara insorit, fericit si plin de zambete!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...