miercuri, 26 septembrie 2012

THE YEAR OF THE...

Pentru ca asa sunt eu enigmatica si plina de mister v-am lasat sa asteptati cate secunde va ia sa cititi titlul si sa treceti de prima propozitie ca sa aflati ca .... anul nuntilor s-a sfarsit. Cel putin pentru mine. Dupa  sfarsitul de saptamana ce tocmai a trecut si in care am avut 2!! am spus amandoi ( eu si Big Doc.) ca e stop joc in domeniul asta cel putin pana anul viitor in mai. Dupa 8 nunti si peste 10000 de RON ne-am gandit ca e timpul sa ne refacem fortele si buzunarele prin care sufla crivatul. Sa nu va ganditi sa ne invitati la nunta ca trebuieste sa va refuzam politicos. Ca sa intelegeti cat de serioasa sunt in afirmatii, aflati ca nici perspectiva crearii unui outfit nu ma mai incanta. Tot ce vreau e sa "vegetez" in vagauna noastra de birou si la sfarsit de saptamana sa fim un cuplu plictisitor si batranicios care sta in pat la televizor cat e ziua de lunga. Am pretentia ca ne-am castigat acest drept. Totusi o sa fac o recapitulatie a  fabuloaselor outfit-uri in care mi-am inghesuit faptura ca sa aveti dovada ca nu am spus un numar din burta. Apoi mai jos aveti inca doua perechi de pantofiori, poate ca ne ajutati sa isi gaseasca stapana.

YES!!!! I do repeat outfits!!! Pe criza asta cine nu face asa? Nu ca as avea cine stie ce rohii de gala ( nici macar festive dupa parerea lui Muti) dar cum sunt un micro intreprinzator, reciclarea e un cuvant de baza in vocabularul buzunarului meu ( atata timp cat nu sunt chiar aceeasi oameni la cele doua nunti).

Acum sa trecem la shopping:
Material: 100% piele interior, exterior, talpa
Dimensiuni: scrie nr. 37 cu dimensiunile - lungime talpa 24,4cm, inaltime toc 7cm
Stare: noi fara eticheta, niciodata purtati.
Pret: 150 ron


Material : 100% piele interior, exterior, talpa
Dimensiuni: scrie 8 si 1/2, cu dimensiunile - talpa 27cm, toc 6,3cm
Stare: foarte buna, semne de purtare ( BroksBrothers)
Pret: 80 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...