sâmbătă, 4 august 2012

LAZY SUMMER ...

10% din oameni sunt cei mai buni la ceva, exceleaza intr-un domeniu, sunt varfuri intr-o statistica. Restul de 90% nu o sa-l mai subimpart caci s-ar putea sa aruncati in mine si cu altceva decat cu rosii uscate la soare, dar o sa mentionez ca eu fac parte din cei 90% si anume din procentele acelea obisnuite, " mediocre" dupa cum spunea profa mea de franceza din scoala primara. Nu stiu cand a devenit " mediocru" un cuvant urat cu iz de injuratura, dar eu ma refer la intelesul sau primar si anume " mijloc, potrivit, care nu iese din comun" ci se afla intre doua limite. Cand am primit inapoi lucrarea aia cu un 6 mare rosu si apelativul mediocru, nu stiam ca o sa ma impac cu caracterizarea asta vreodata :))). Dar acum dupa 20 de ani de la incidentul respectiv, am ajuns la concluzia ca nici nu e asa rau sa accepti despre tine niste adevaruri. Cum ar fi ca nu stralucesc la nimic in special ci licaresc usor la majoritatea lucrurilor si asta ma ajuta sa traiesc mai mult decat bine, chiar fericita as putea spune. Cine se zbate mai mult in mine sunt probabil ambitia si orgoliul din care am primit cu cateva sute de grame mai mult. 
Trecand in nucleul istoriei si peste o introducere ce poate parea depresiva pentru unii( va asigur ca nu e defel), vroiam sa va explic ca desi mi-as dori sa stralucesc in domeniul petrecerii placute a timpului liber intr-o cantitate imensa, nu reusesc decat sa traiesc cu mici escapade si visat mereu cu ochii largi, atintiti in calculator. De cand ma cunosc imi doresc sa traiesc intr-o perpetua vacanta, sa umlu teleleu, sa vad mereu locuri noi si interesante, dar sfarsesc mai mereu ( si din cauza unei doze de comoditate) sa imi promit ca anul viitor o sa imi implinesc vrerea.
Little Doc. isi doreste si ea cam acelasi lucru; dupa spusele ei : "nu am chef de munca, nu reusesc sa ma concentrez si nu ma pot gandi decat la faptul ca vreau acolo!! ", asa ca, presupunand ca si voi visati sa plecati macar in escapade de weekend, vroiam sa va sugeram cateva locuri pe care noi le consideram de neratat, intr-un nou mini serial.  Le-am vizitat si noi la randul nostru si vi le recomandam.

Episodul 1

Sorrento (intre Napoli si Amalfi)
Sorrento  - singurul loc de plaja publica, adica gratis.
Sorrento. Comert pitoresc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...