vineri, 25 mai 2012

DE PROFESIE NUNTAS

Pentru ca ultimele doua postari s-au legat de nunti si participarea mea acolo e normal ca au inceput sa apara reactii ( din pacate nu de genul "ti s-a gasit verigheta"). Astazi de exemplu vorbeam cu o prietena care citise ultima postare si ma intreba daca mai merg la multe nunti...Ei bine da! Anul asta de exemplu ma mai asteapta in toamna aproximativ 3. Realitatea asta m-a impins sa rasfoiesc fisierul cu denumirea NUNTA, in care stau cuminti in ordine cronologica imagini de la toate nuntile la care am fost de cand am descoperit camera foto digitala. Am indraznit sa le si numar...sunt 25 incluzand-o pe cea la care am fost centrul atentiei ( aceea mi-a placut cel mai foarte tare pentru ca o cotofana doar asa se simte implinita). Nu imi dau seama daca e mult sau putin in cei aproximativ 10 ani scursi de la primul aparat Olympus, dar am tras o portie de zambet legata de amintirile trezite. Am desprins si cateva concluzii legate de personajul principal, moi evident:
- daca am dat 500 de lei din bursa mea muncita sa imi cumpar o pereche de pantofi Mihai Albu din Timisoara ( Clujul era prea "funeriu" atunci si nu se gasea nimic), atunci i-am purtat cu indarjire si cand mi s-au stricat i-am scris un mail domnului Albu sa ma plang. Am amortizat cheltuiala caci domnul designer mi i-a reparat si i-am mai luat la o tura de nunti.
- de-a lungul anilor am tot schimbat culoarea la par - rosu, apoi suvite mai indraznete - roz, verde, mov, blond. Nu mi-am schimbat naravul totusi.
- incet incet m-am rotunjit ca sa folosesc o versiune dragalasa. Metabolismul a incetinit, suferintele din dragoste s-au rarit si apoi au disparut complet, meniurile la nunti au devenit mai bogate, statul pe scaunul de birou o obisnuinta zilnica si uite asa m-am cepit ca Shrek ( tot e bine ca nu m-am inverzit).
- nu mi-au placut niciodata outfit-urile considerate "de nunta", dar pe masura ce trece timpul ma indrept din ce in ce mai des spre rochii lejere ( Muti nu le prea agreaza), pe care le-as purta si seara in oras. Ce nu s-a schimbat e preferinta pentru BLING!!! ce imi curge cu siguranta prin vene si dorinta de a purta o bijuterie fancy (Murano Glass Jewels si Raluca Buzura - my all time favorites)
- posibilitatile materiale au fost in continua fluctuatie dar ma bucur ca am ramas inventiva : cateodata rochia a rupt locul alta oara pantofii sau colierul au fost cireasa de pe portofel.
Cam astea ar fi concluziile, va atasez si un poster cu cateva mostre de outfituri de nunta (pe multe deja le-ati vazut) si poate mai observati voi alte patterns. Oricum fotografiatul outfit-urilor e ceva mai nou si nu pot sa produc 25 de dovezi de participare.
Ma gandesc ca v-ati saturat sa tot cititi de nunti asa ca va atasez si o poza cu balerini de mers in oras:)).

Detaliile le gasiti aici si pretul e redus evident : 75 lei

4 comentarii:

  1. e muuult 25 de nunti, foarte mult pentru buget, bine pentru garderoba! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Tutu-ul este fabulos, de unde il ai? Si "floarea" roz din tul iti sta foarte bine si pe aia de unde o ai? Mi-ai dat idei, si eu sunt nuntas pe 9 iunie doar ca la noi se intampla foarte rar si nu ma prea pricep :). Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tutu-ul e parte dintro rochie absolut superba facuta la comanda, pentru o prietena, in care nu mi intru nici cu lingura de pantofi. Desi ne-am injurat e foarte priceputa croitoreasa care a facut rochia :))) a si costat o carca de bani. Aceeasi tipa a facut si rochia verde de langa tutu. Floarea roz e de fapt o ingramadire haotica a unei bucati de tul roz. Pupicii

      Ștergere
  3. Multumesc pentru clarificari :). Mai da-ne poze cu tinute de nunta............

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...