joi, 22 martie 2012

Metoda C L E A R A N C E ... continua ...

In ultima vreme ne-am lasat asa de mult prinse in banalul cotidian, de unde se presupune ca ar trebui sa ne extragem finantele, incat am neglijat complet blog-ul ... fizic, l-am neglijat si abandonat, mental e cu noi in fiecare clipa. Halal parinti mai suntem!  ... Dar cum fizicul si mentalul trebuie sa faca corp comun am decis sa ne resuscitam o data cu primavara asta care foarte curand se va transforma in vara. 
In facultate, cand luam pauze de la linii stateam cu ochii holbati in ecran urmarind Sex&City, in ciuda altor colege de atelier care saracele se chinuiau sa lucreze. La un moment dat apare pomenita in seria a 6-a o expozitie de performance art( episodul in care Carrie isi intalneste rusul). Evident ca am facut si noi niste remarci ironice la adresa artistei ce statea cocotata si nemiscata cica cu zilele. Spre sruprinderea noastra artista chiar exista in real life si a chiar  ajuns si la noi ( cel putin la una dintre noi ce sta la Milano - nu dam nume). Curiozitatea, dorinta de a iesi din apartamentul chirie personala sau nu stiu ce m-au impins sa merg sa o "caut" pe tanti sa vedem ce poate si sincer, azi - in acest moment, ma felicit ca mi-am invins lenea si am participat la conferinta Marinei Abramovic. Ati auzit de The Abramovic Method? Eu una nu!... pana ieri seara cand lumea performance art-(ului) mi s-a deschis intr-o oarecare masura, caci sprancene ridicate si intrebari wtf(!!??) au existat si aseara si vor mai exista cu siguranta. Insa un lucru mi-a ramas foarte puternic intiparit in minte: "pumnul in stomac" ... care ti-l poate da arta si care te poate trezi din inertie, facandu-te sa-ti reactivezi creierul, sa-ti pui intrebari si sa interactionezi cu lumea, cu tine insuti. Daca asta este mesajul pe care  Abramovic incearca sa-l transmita de 40 de ani incoace (caci din anii '70s se tot performeaza) atunci a reusit in cazul meu, cu varf si indesat.


... si va mai invitam sa o cautati si prin alte expozitii, chiar daca nu ati mai avut nici o tangenta cu aceast tip de arta. Pe mine, muritorul de rand, nu m-a anuntat nimeni ca Arta a decis cam de un secol si mai bine sa se manifeste si numai de dragul Artei, din motivul etic de a exprima adevarul. Se poate numi "arta" (de la altii citire) atat timp cat exprima adevarul si realitatea care ne inconjoara .... probabil de aia nu ne mai place arta contemporana. Oricum, conferinta de aseara mi-a produs o revelatie si in ceea ce priveste atitudinea in conservare din Italia - de ce aici totul se conserva asa cum e, chiar daca e urat, degradat si meschin? Pentru ca reflecta adevarul realitatii actuale si a societatii care a avut "grija" de acel edificiu, fie el monument sau nu. 


V-am plictisit? ... :D ... oricum, avem si rochite ce fac parte din C L E A R A N C E -ul inceput in februarie si pe care vrem sa-l continuam inca putin. 


Rohita vintage cu dimensiuni si materiale descrise aici.
Pret redus: 30 Ron


Rochita primavara-toamna cu indicatiile de rigoare aici.
Pret redus: 50 Ron 
Pantofii pot fi ai vostri pentru 250 de lei.


Rochita piele ecologica cu datale exacte ...
Pret redus: 60 ron


... deci, scrieti-ne, contactati-ne, nu ne lasati sa "performuim" singure ! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...