miercuri, 2 septembrie 2009

FIS FIS FIS

VANDUT
Daca stiti careva cum se scrie cu diacritice ( sau se schimba limba de referinta ) pe Mac va voi fi vesnic recunoscatoare, dupa cum ii sunt Ioanei pentru ciorapii cu craci ( ce urat suna) de culori diferite. Soooo, join the hall of fame...
In alta ordine de idei, pentru ca de la 17:00 in fiecare zi iarna e pe noi, am hotarat sa scot arsenalul adecvat din cufere si sa incep sa-l vand. Eu nu mai am nevoie de el caci imi tine dragostea de cald...si daca ati vedea si voi ce dulce e fiul lui Walkir, ati vrea sa il cumparati pe el in locul vestei de mai jos....si sa ma lasati sa zgribulesc de frig.


Material: nu stiu ca am taiat ca o fleata eticheta ca era prea crispy, dar e fis cu ceva moale si fluffy inauntru, nu de la pene insa.
Dimensiuni: scrie S, dar se potriveste si unui M, bust max 95cm, lungime totala 60 ( umar - banda elastica)
Stare: excelenta ( ONLY). Are gluga detasabila, fermoare cu cheita in forma de bufnita, benzile elastice nu sunt scamosate ( problema frecventa la purtare). A fost purtata de 2,3 ori de catre mine. In poza de detaliu coltz dreapta se observa ca si in cazul pufoaicelor ca se intampla sa iasa fire din materialul din interior.
Pret: 80 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...