joi, 6 octombrie 2011

SHOES_A LOVE STORY

Poate va mai amintiti postul SHOES_A HORROR STORY. Pe masura ce a trecut timpul si am citit ce mi-ati scris ca reactie la post mi-am dat seama ca scriind problemele mele cu pampucii mi le-am si exorcizat. Ca urmare am inceput sa mai imi pun frana la cumparatul de haine ( nu are legatura cu faptul ca traiesc in mijlocul pustietatii si mi-e lene sa cobor in centru, ori sa conduc pana la mall, nuuuuu....deloc) si sa imi indrept atentia asupra pantofilor. A trebuit sa accept adevaruri despre mine si sa ma studiez ca pe un animal curios posesor de obiceiuri suparatoare. Am aflat ca port invariabil balerini, aceiasi balerini! ( negri sau bej) ca poftesc la pantofi vintage de pe blogurile voastre desi de cele mai multe ori imi sunt mici ori nu imi plac pe picior ( pantofii trebuie incercati inainte de cumparare!!!!). Am hotarat sa ma concentrez pe achizitii de pantofi. Si daca iti pui mintiuta la lucru declansezi energii pozitive in univers si te intalnesti cu dorintele tale ( eventually). Asa se face ca mi-am achizitionat 3 perechi de balerini si una de Mellissa Pachuli ( dupa care salivam in bavetica de 100 de ani _ in ani pantofesti).  Toate achizitii constiente si cumpatate, atat ca pret ( Melissa erau la 50% reducere) cat si ca practicalitate. I am saved... almost...
Nu ma pot abtine si trebuie sa va impartasesc alte iubiri, dintre care cea mai arzatoare are parfum roz fucsia:)) si ma determina sa fac lucruri nebunesti, cum ar fi sa ma imbrac in negru...


























Fie vorba intre noi Foxy-urile lui Campbell cunt cei mai comozi pantofi cu toc pe care ii posed ( si aici intra si tocurile de 2 cm). Plus ca se potrivesc la aproape orice (inclusiv costumul Evei), mai putin la condus masina. Daca rezistati complimentelor de genu " sunt speciali"(+ zambet ironic), "mama ce bocanci" si clasicul " sunt altfel" o sa legati o prietenie de nadejde cu niste platforme construite pentru placere pura si adoratie.

6 comentarii:

  1. Uuuuuu....in sfarsit!!! Te urasc sincer...scuze, a se citi te felicit cu mult drag ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Don't hate me because i'm beautifuuuull:))))))) O gumita. Adevarul e ca sunt absolut geniali, as putea sa dorm cu ei sub perna. Big Doc. e gelos pe ei:)). Ai nevoie doar de o carte de credit, putin noroc si multa inconstienta:))U can do it!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o draga prietena care s-a mutat peste mari si tari si cand a trebuit sa impacheteze si-a dat seama ca deasupra tuturor cutiilor domneau papucii .... nicaieri nu cred ca trebuie sa plecam fara colectia completa. Salut colectionarele!

    PS: Sexy chick, sexy shoes ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci da...we hate you for your shoes :))))...fff tari....papucii de toate felurile is cea mai tare achizitie posibila:)...singura mea problema e ca, din cauza locatiei in care ma aflu, nu o sa pot sa imi utilizez cizmele mele frumoase :(

    pup u

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim 2: sa inteleg ca esti intr-o locatie cu soare si caldurica... deci da..i hate u pentru clima:)). Mi-as da toate cizmele si botinele sa scap din ligheanul asta,plin de ceata si ploaie, ce se cheama Cluj.
    Pupiciuni

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...