miercuri, 2 septembrie 2009

VACANTA CU TRENUL DIN...

VANDUT
O sa cititi titlul de mai sus si o sa suspinati cu jind..." ahhh zaludele astea pleaca in vacanta". Dar nu expirati in mod subit si profund pentru ca nu prea ati avea dreptate. E doar o alta cugetare absolut superficiala de-a mea si anume ca vacanta , dupa o anumita varsta nu  mai "VINE", ci trebuie muncita, planificata, uneori sacrificata, alteori facut din ea o prioritate.
In vremurile bune ( cand eram copil la mama) vacanta era o certitudine, venea, orice ai fi facut, venea. Nici macar Mos Craciun incarcat cu cadouri nu era asa de netagaduit. O asteptam, nu o asteptam, venea...si era din plin. Ma plictiseam de vacanta uneori.
In vremurile astea ( cand sunt copil , dar nu la mama) vacanta e un fel de fata Morgana, ti-o doresti asa de tare ca ti se pare ca o vezi la orizont, dar cand te apropii iti dai seama ca erau doar dorintele tale proiectate pe desertul unor " lasa ca weekendul viitor....dar weekendul asta mai am de lucru".
Asadar si prin urmare - nu o sa fac comert pe mare, dar o sa-mi iau vacanta in manusoarele proprii. Cand o vad o prind si nu-i mai dau drumu, si cate doi picuri sunt buni. Ca sa sarbatoresc aceasta hotarare ce sacrifica nervii altor persoane, voi oferi spre jupuire de pe mine una dintre rochiile mele favorite.
Can u say love, love, love, love is in the air...

Material: nu scrie dar noi zicem elastan moale si fin si usor 100%
Dimensiuni: scrie 42, dar sa fim seriosi... cm: bretele 10 cm, bust max 90cm, talie 76 cm, solduri max 98cm, lungime totala ( fara bretele) 88cm. E foarte elastica si atunci masuratorile sunt aproximative, masurate prin intindere a materialului si comparate cu dimensiunile posesoarei. Noi recomandam rochia unui S/M (fara burtica)
Stare: excelenta- am purtat-o de vreo 3 ori ( HELENE)
Pret: 75 ron

2 comentarii:

  1. ce tare e. Daca nu as suferi pe plan... errr... pecuniar...
    Si sa nu uit. Nice ass madam, is nitel invidioasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Domsoara doctor, dumneata stii cel mai bine ce insemna " pecuniar", eu numa' daca dau gugle :)) eu sufar de foale, ca le am "usor" bombate. In rest, ioi ce m-am rosit, si mie imi place fundushu meu:)))) si sanii tai:)))) ( shhhhh ca ne aude cineva)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...