miercuri, 20 iulie 2011

SUBURBAN APOCALIPTIC

25 ron
BRUSTURE          FLOARE ALBASTRA        BUBBLY BLODE
 GLAM                                      LUCKY CHARM                                        SAFARI
Era o vreme cand purtam exclusiv blugi, spre disperarea lui Muti, dupa care a urmat una in care purtam des pantaloni ( ca sa nu ies din tiparele studentului cool la arhitectura), in continuare spre disperarea lui Muti si acum exista o vreme in care ma lupt cu mine, spre incantarea lui Muti, sa port cat mai des rochii si fuste si sa o fac intr-un mod mai putin banal. Mi-am adus aminte de vremea pantalonilor acum cand am postat un "remember this?" cu preturi revizuite ( au ba_ca deja erau mega mici) si asta in constrast cu outfit-ul de mai jos.
A doua chestiune pe ordinea de zi e o subtema la uimirea mea in legatura cu cat de repede se imprastie un anumit trend in lumea Blogopitecilor ( de la Big Doc. categorisirea). Se pare ca vara asta toata lumea poarta auriu, asa ca mi-am scos si eu fusta liquid gold de la naftalina - in mai. Ca sa vedeti cat de la timp postez eu outfit-urile. Sper ca dupa 1 august sa se schimbe lucrul asta si sa va sufoc cu posturi. O sa ma rugati sa ma angajez din nou. Muhahahahahaha


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...