joi, 3 septembrie 2009

AND THE WINNER IS.....


     Nu ca a fost foarte greu de numarat, mai greu a fost sa identificam ip-urile si sa le introducem in excel ca sa fim sigure ca nu fraudam alegerile. Data viitoare stabilim un juriu  format din persoane competente ( pe cine gasim prin jurul casei) ori ne luam o saptamana de concediu.
     Acestea fiind spuse ( necesare la marirea tensiunii) declaram castigatoare a premiului cel mare pe domnisoara DIANA, a carei colectie de bijuterii si pastrarea acesteia i-au adus nenumarati fani ce au votat cu indarjire pana dupa termenul impus de regulament ( nu le-am validat , dar oricum impresionant). O invitam astfel pe castigatoarea noastra sa ne contacteze in vederea intrarii in posesia premiului.
    Premiul pentru cele mai frumoase bijuterii, acordat de fetele de la Murano Glass Jewelery se duce catre INA, cea care ne-a uimit cu cutiile sale de bijuterii inedite si cu perpetuumul setului de argint.
   Premiul pentru cea mai organizata/wow cutie de bijuterii, acordat de noi, va merge la VIOLETA, care a muncit ceva sa isi organizeze comorile si care ne-a mai si promis ca ne va incanta cu o cutie mult imbunatatita, o data ce a tras invatamintele cuvenite din incercarea aceasta.
    Nu mai avem premii, dar mai trebuie sa recunosc (eu Ana) ca m-am indragostit de bijuteriile din colectia concurentei ANA (simpatie intre cei cu acelasi nume?:) si tare mi-am dorit sa mai fi mentionat si un premiu pentru prezentare. Dar o rugam pe calea aceasta, mai publica, sa ne trimita numarul ei de telefon sa ii inchiriem talentul pentru o sedinta foto la niste bijuterii dragi.
   Ne pare tare rau ca nu am inventat premii sa va fericim pe toate ( EMILIA, IOANA, ANA DARIA,RALUCA, HERA BAROQUE), caci ne-ati facut saptamanile mai frumoase si ne-ati incantat cu bijuterii pe care ni le dorim si noi. Va multumim pentru participare si va mai asteptam cu drag si la alte concursuri ( daca ne mai suportati) caci deja am inceput sa il coacem pe urmatorul asa de mult ne-a placut acesta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...