joi, 3 septembrie 2009

CUTIA DIN DOTARE


        Dupa cum bine stiti am lansat un concurs cu si despre bijuterii si pastrarea lor inventiva. Nu ascultati de piticul carcotas din teasta care va sopteste ca nu aveti timp si pentru asta...Aveti timp aproape pentru orice, puteti de exemplu sa renuntati la somn, adevaratele pasionate stiu de ce:)).
       Ce vroiam sa va spun insa se refera la cutia de gablonturi din postul precedent. Mai multa lume a fost ferm convinsa ca am pus in poster poze luate de pe internet:). Va asiguram ca nu si ca intr-adevar suntem chiar asa de imbuibate cu nimicuri de genu. Cand mi-am gandit dulapul unde in prezent haladuieste cutia respectiva, nu am crezut ca in decurs de 3 ani jumatate imi voi tripla colectia de bijuuri. Prin urmare nu am prevazut nimic special pentru asa o "comoara". Cutiile, cutiutzele si pungutzele se tot adunau si imi faceau accesorizarea din ce in ce mai grea ( nu gaseam niciodata nimic), fapt ce m-a impins sa caut o solutie...Pe care evident nu am gasit-o in magazine. Pentru ca intotdeuna mi-a placut sa fac machete ( cu cat era chinezaria mai complicata cu atat ma extaziam mai tare) si pentru ca tocmai imi arsesem cu fierul de calcat o minunata fusta fucsia, m-am gandit sa imi manufacturez eu cufarul. Mi-a luat vreo 2 luni (lucram in timpul liber) si o garmada de sondari in adevaratul meu fel de a fi ( nu in ceea ce imi place sa gandesc despre mine) ca sa se materializeze cutia din mucava vopsita cu spray si cu interior din textile ce le purtam pana mai deunazi. A trebuit sa accept ca sunt prea lenesa sa imi pun cerceii altfel decat aruncati  la intamplare in compartimente mici, ca sunt prea colerica sa descalcesc coliere amestecate in aceeasi cutie si prea uituca ca sa-mi aduc aminte ce accesorii am daca nu imi sunt sub nas in permanenta. Et voila!! VOI?

2 comentarii:

  1. "noi" e pe vine .... zice ala mic si anonim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Jur ca fur patentul ... asta nu mai e cutie e dulap in toata regula!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...