joi, 3 septembrie 2009

CREEPY CRAWLERS

Suntem maestrii tergiversarilor. Ne propunem sa nastem un proiect si il uitam in cocon vreo cateva luni, dupa care sapam disperati sa il desavarsim in cateva zile. Englezul are un cuvant mai bun care se traduce in romana in numeroase alte cuvinte (pe care va lasam sa le cititi singuri in alta parte ) - Procrastination.
Dar nu mai avem nici o scuza..trebuie sa ne miscam manutzele si sa ii dam bice cu un concurs pe care l-am tot anuntat noi subtil si care ne e foarte aproape de inimutze pentru ca se refera la "detalii" ( pasiunea/fobia oricarui arhitect -  noi ne incadram la prima categorie).
Poate ca ati ghicit deja...bijuteriile si organizarea, pastrarea, valorificarea lor. De-a lungul saptamanii asteia va vom face pofta pentru ca la sfarsitul ei sa va dam toate detaliile si sa ne laudam cu colectia din dotarea umerasului acestui blog.
Sa incepem dara:

De cand sunt de-o schioapa m-a super pasionat sticla. Cum mi-am dat seama de la o varsta frageda o sa ma intrebati. Simplu!! Siragurile cu margele de sticla  ale lu' muti erau primele sfasiate de degetele mele dolofane ca sa amestec apoi in palme toate bilele si pe care nu le papam (yummy) le sorbeam din priviri . Intre timp m-am prins ca sticla arata mai bine pe mine decat in mine (creepy isn't it?) si asa m-am invartit ca m-am imprietenit fortat obligat ( pentru ele) cu niste domsoare minunate pe care le introduc foarte posesiv in conversatiile ce care le port  ..." fetele mele! cu sticla". Ele sunt niste persoane complet independente de mine care activeaza  in domeniul bijuteriilor din sticla de Murano si care sunt destul de generoase sa ma suporte cu intreg arsenalul meu de obsesii si dorinte in ceea ce piveste sticla. Saptamana asta va prezint   colectia mea iubita, adorata, preferata, special facuta de ele pentru cotofaneala mea. Pentru fiecare le multumesc si le asigur ca o sa ma straduiesc mai mult sa le testez limitele rabdarii si ale tehnicii, acum ca am vazut ca se poate. 
Enjoy!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...