marți, 17 mai 2011

SHAKE IT BABY

Nu v-am spus ca am reinceput sa conduc...da, imi cer scuze pentru avertizarea intarziata, dar oricum nu cred ca sunteti in pericol decat daca va aflati cu mine in masina. Little Doc. poate sa confirme ca nu am nimic cu nimeni de pe sosea, doar cu obiectele din decor, stalpii din parcari ori de telegraf si cei ce stau pe "locul mortului" in dreapta. A si principalul meu inamic sunt eu..dupa cum a demonstrat-o ultima catapultare nereusita. Sper ca a treia oara e cu noroc..cel putin asa se spune in popor...


PS: Ca sa am o oarecare continuitate in " speech" ( vezi postarea anterioara) va atasez si un mic poster cu outfit-ul cu care am fost la nunta din cavou, dupa multe sapaturi socante in dulapul coproprietate personala. Ignorati moaca ranjita, era scut impotriva degetelor indreptate spre mine si a "complimentului" care incepe sa ma defineasca se pare( l-am primit si la nunta) :" esti altfel!!". Problema e ca nimeni nu clarifica adjectivul...altfel bine, altfel "mi-e tarsala sa-ti spun ca esti ciudata cu tzepi pe cap la nunta",  altfel de rau? Nu stiu, nu m-am dumirit.
Tortul a fost bestial, am mancat vreo 3 portii...de ALTFEL.



4 comentarii:

  1. tu esti adorablila ca intotdeauna (love the skirt) but those shoes are FIERCE! big up to you, people don't wear heels nearly as much as they should :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si tu esti un dragutz, multumesc mult( asa gresesc eu genurile cand ma fastacesc:) ). E rochie, desi nu pare. Tocmai asta mi-a placut ... fusta mai de nunta si partea de sus mai de plaja:))
    Sunt de acord cu purtatul tocurilor, doar ca sa cobori pe Calea Turzii ( Cluj) in fiecare zi pe tocuri sa mergi la servici e sinucidere de om si papuci dragi. In rest la evenimente heels is the way to go.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cabd zic ca esti altfel cred ca zic de fapt: "you're hot". Nu vad cum altfel te poti duce la o nunta decat cu tepi!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...