luni, 2 mai 2011

IN PRIMUL RAND

Nu am apucat sa va uram Sarbatori fericite !! si tot ce va doriti sa va aduca Epurasul....dar va uram acum. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Anul asta a fost cel putin interesant petrecutul sarbatorii pentru lipsa caror urari ma scuz mai sus. Little Doc. s-a dus sa investigheze starea lucrurilor la Napoli si eu m-am hotarat sa il vizitez pe Big Doc., pt ca ma saturasem de fata cu profil de semn de intrebare a celor care nu intelegeau de ce nu stiu cum e viata de femeie maritata...Pentru ca m-a parasit consortul dupa nunta... ca sa devina doctor in arhitectura in neagra strainatate !!!! Geeezz...
IN AL DOILEA RAND
De cand am inceput sa scriem aici m-am tot gandit sa imbin placerea de a calatori in outfit-uri colorate cu relatarea fotografica si nevoia mea compulsiva de a ma lauda ca o cotofana care sunt. Dar stiti si voi ca in vacanta timpul trece repede si incarcat cu leneveala. Dar acum am zis ca e momentul sa iau fraiele calatoritului in mana si sa va arat pe unde ma perind, eu!, nu doar Little Doc. cel fantomatic si deloc cotofan. Sper ca puteti tine un secret... o sa il fotografiez si pe Micul Doctor cat de curand si o sa-l pun pe blog caci ne intalnim in orasul aparentelor si al gentilor cu monograma...sooon..stay tuned.
IN CONTINUAREA CELUI DE-AL DOILEA RAND...
Casatoria este... toata inainte... dar macar e colorata si daca nu ne apuca vetijul in anii care va sa vie o sa vopsim oua facute de epurasi!? tot impreuna.

Se pare ca in lumea civilizata cotofenele sunt destul de rare si asta nu ma poate decat intrista...La concluzia asta am ajuns constatand ca lumea se uita cam ciudat la ciorapeii mei portocalii ori la  rochia mea verde asortata cu un cardigan sangeros de rosu. Poate de asta au succes blogeritele veterane in aratatul asorteurilor  inspirate. Pentru ca e destul de rara intalnirea cu doamne ori domnisoare imbracate altfel decat casual in bejuri, alb, negru, pantaloni si geci de piele... E ca o uniforma cu multe piese diferite doar la nivel de detaliu, dar intotdeuna ingrijita si acesorizata.
Grenoble
Marsilia


2 comentarii:

  1. la dolce vita .... in Grenoble!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Cotofana,nu esti in tara potrivita, hai incoace si vei intra in normalitate .. :d

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...