marți, 1 septembrie 2009

GUILTY PLEASURE


Cunosc cel putin 3 persoane care isi vor da ochii peste cap exasperati cand voi marturisi ca imi place Lady GAGA... tot pachetul, chiar daca e marketing 80% . Imi plac costumatiile ( leather fan till i die) melodiile ( imi place si Madonna asa ca nu ma deranjeaza reinterpretarea) mesajul, iubirea fara margini declarata fanilor, interviurile si vocea cu usor accent britanic uneori. Nu cred ca poate spune cineva ca femeia nu are voce ori ca nu face show mega show cum domnisoarele cantarete de la noi nici nu viseaza ( nici la voce nici la show). Plus ca trebie sa recunosc ca sunt un pic verde ca are doar 25 de ani si Forbes a plasat-o pe locul 1 pe lista celebritatilor din intreaga lume !!!! Si recunosc ca imi place ultimul ei album...my favorite? Electric Chapel.
Acum puteti incepe sa aruncati cu rosii...oua va rog nu caci mi-e scarba de galbenus lichid.

Apropos:

Material: 100% piele naturala
Dimensiuni: scrie 40/ UK 14, sub bust 78 cm, bretele reglabile, bust nu am reusit sa masor real, dar umerasul are 90 cm circumferinta si se cerea mai multa materie in cupa decat 75 B, lungime totala 80cm, solduri 110cm.
Stare: initial am crezut ca e excelenta dar la lumina zilei si la o cercetare mai amanuntita am descoperit decolorarea vizibila in posterul 2. In esenta e excelent facut cu detalii incredibile( corset, banda de silicon) si o piele ca matasea - SELECTED
Pret: 60 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...