marți, 1 septembrie 2009

SNOW BITE

Si in sfarsit mi-am miscat burtanul inspre sala de sport. O incredibil de mica realizare pentru omenire si una relativ sovaielnica pentru mine( nu ma mai incapeau blugii si suna ademenitor sa ma duc sa imi cumpar altii). Dar ca intotdeuna Little Doc. a fost alaturi de mine, ca sa nu fiu singura si a platit o treime din salarul meu ( 100 de euro ca sa nu va las in dubii) sa stea in cap...la yoga timp de o luna, nelimitat...accesul... nu statul in cap. Eu am platit 40 de euro sa fluiere printre dinti la mine o tanti obsedata de latino music in timp ce pseudourc o treapta si imi misc bezmetic mainile ingreunate de manere ce cantaresc 1 kil. Si mai trebuie sa zambesc ca sa arat ca ma simt bine si ma dicstrez...ceea ce a dus la tonifierea pometilor si la separarea one pack-ului in 3 colacei...ieeee. Si in incheiere sa va spun ce fiinta vanitoasa si superficiala sunt: fac toate astea ca sa intru intr-o rochie bestiala pentru intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului. Voi? Nu ma lasati singura, cum v-ati pregatit pentru infruntarea fostilor colegi si dusmanoprietenelor de atunci?

Material: 100% bumbac
Dimensiuni: scrie 42, umeri 41cm, bust 96cm, lungime totala 73cm, lungime maneca 63cm
Stare: execelenta, nou fara eticheta( BY MALENE BIRGER ) are niste detalii fabuloase si se vede ca e facut sa fie iubit
Pret75 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...