joi, 3 septembrie 2009

WELCOME TO THE JUNGLE

VANDUT



Astazi, dupa o luna de post autoimpus, am decis sa intru intr-un magazin de haine nu tocmai noi si bine am facut. Am iesit cu o bluza de matase cu imprimeu leopard de Yves Saint Laurent. Trebuie sa recunosc ca ador tipul asta de imprimeu desi stiu ca deja a adevenit un cliseu si mai recunosc (din fericire PETA  nu a auzit de Romania) ca ador blanurile. Nu posed nici o bucata noua ci doar mostenite sau cumparate de la magazinul mai sus amintit, dar nu o sa fac pe mironosita, sa spun ca daca as avea bani nu mi-as cumpara o haina de nurca gri, noua( nurca intreaga nu frunti sau cozi sau picioare sau alte bucati de nurca macinata). Da puteti sa incepeti sa aruncati cu rosii stricate in mine...Am vazut toate clipurile cu chinezi omorand animale pentru blana, am prieten veterinar, stiu tot ce este de stiut despre crimele respective...Si totusi...Sper sa ma acceptati asa cum sunt, macar am o calitate , sunt sincera:)))

Material: blana ARTIFICIALA (fiti voi mai politic corecte) 100%poliester
Dimensiuni: scrie M (dar din nefericire mie mi-e mare) umeri 42.5cm, bust (subsoara) 106cm, talie 94cm, total (umeri-tiv) 108cm
Stare: buna spre foarte buna , daca mai doriti poze lamuritoare trimiteti un mail
Pret: 70 ron

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...