miercuri, 2 septembrie 2009

LEATHER DREAMS

VANDUT



Anul trecut m-a apucat o obsesie cronica cu tot ceea ce insemna imbracaminte de piele. Am cumparat bluza din piele, cardigan din plasa de piele, 2 geci de piele ( de iarna si de motociclist , asta implica automat primavara vara) vreo 3 fuste de piele in mai multe culori( micro, mini, midi), sacou aveam deci la faza asta a scapat portofelul si tot ce imi mai doresc acum sunt niste pantaloni (lungi si scurti) si probabil lenjerie ( nu citi asta Big Doc.). Cand simteam miros de piele imi tresalta inimutza si papilele modiste. Din era de piele face parte si fusta de mai sus pe care am cumparat-o desi imi era clar mai mare. Luati-o pana nu o tai sa ii fac haine la Gory ca sa pot mirosi si in somn perfectiunea detaliului ( ti-am zis sa nu citesti Big Doc).

Material: 100% piele , made in Italy pe cand nici nu visa Little Doc. in italiana
Dimensiuni: Talie inalta 76cm , solduri 98 , lungime totala 62 cm
Stare: foarte buna in ciuda a doua mici defectiuni, o pata pe captusela care se poate observa in primul poster si o usoara descoasere in zona slitului de la spate
Pret: 65 ron

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...