marți, 1 septembrie 2009

ETERNITY

VANDUT

Pentru ca e un an nou ( cam tarziu ne-am prins) am hotarat sa facem cateva schimbari la blomul...aaa...blogul nostru. Am inceput cu poze mai generoase si urmeaza schimbari de detaliu. Intre timp am zis sa va testam rezistenta cu a n-a versiune a bluzei vesnice:)) De data asta e rochie...

PS: update din viata reala...am invins in razboiul de 5 luni contra musculitelor albe de sera. Plantele mele aromatice sunt acum toxice dar libere de ciuma alba. VICTORIE!!!!!!

Material: 100% polyester
Dimensiuni: scrie L, umeri 37cm plus manecile care stau pe umeri dupa cum se observa in poze, bust 100cm, lungime totala ( umeri -tiv) 88 cm
Stare: excelenta ( nu are eticheta dar dupa cat de "crocanta" e hartia cu date din interior am zice ca nu a fost spalata)
Pret: 55 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...