joi, 2 decembrie 2010

SERIAL: NUNTA EPISOD 4: THE BIG MORNING



Intotdeuna mi-a placut pregatirea unui eveniment, mai mult decat evenimentul in sine: asteptarea, anticiparea, gasirea de solutii, concepte si rezolvari, sperantele,  scenarii care mi se alcatuiesc in minte ( si pe foaie , caci sunt o listomaniaca), toate ma fac sa freamat de emotie. Cand se apropie evenimentul sau predarea, prefer sa trec la urmatorul proiect, inainte sa vad finalul. De data asta insa ziua respectiva a fost la fel de fericita de la inceput la sfarsit si nu am vrut nici cum sa se termine. Da ati ghicit, ador sa fiu in centrul atentiei. In "luminile reflectoarelor" ma simt cel mai bine:))  Spre deosebire de Little Doc. care  ca de obicei se ascunde de pozar ( da ea e cea din primul poster colt dreapta jos), I have a huge ego:))
Spre disperarea lui Muti nu am vrut voal si voaleta din freza a fost confectionata prin mototolirea studiat haotica a unei bucati de tul.
Big Doc. s-a pregatit la Turda doar cu cameraman, deci nu va pot aduce dovezi ca a fost pregatit in afara rezultatului final.

Va urma.....

Credite fotografice : Dacian Groza


4 comentarii:

  1. Dap... ar trebui să faci bani cu ceea ce scrii ăt. că scrii foarte "fain" :).

    RăspundețiȘtergere
  2. something old.... something new...something borrowed ....and something yellow!!! cool!

    RăspundețiȘtergere
  3. btw great pics,forgot to say that! the same "anonim"

    RăspundețiȘtergere
  4. pick me! pick me! .... Oricum colgate smile! astept si eu momentul ala cu soare sa ranjesc frumos ...:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...