miercuri, 2 septembrie 2009

KNOCK ON WOOD

VANDUT



Asta seara urcand ca Sisif pentru a 1000 oara dealul spre casuta proprietate aproape personala, am ajuns la cateva concluzii iluminatoare:
- trebuie sa imi cumpar un trepied, asta pentru ca nu ma coafeaza sa-mi fac poze in oglinda, nici macar cu botic si se pare ca sunt prea dezorganizata ca sa gasesc timp sa imprumut unul de la un prieten generos;
- vreau sa pun la cale, impreuna cu voi daca imi faceti placerea asta, un concurs de laudat cu proriul dulap. Nu cu hainele pe care le posedati in interior, ci cu solutiile ingenioase de organizare ale spatiului. Am desenat cateva dulapuri si gasesc ca intr-o amenajare e partea mea favorita. Ador sa gasesc solutii de depozitare adecvate viitorului utilizator. VA URMA;
- e ABSOLUT IMPERATIV sa imi reduc timpul de surfat pe net cu ochii cat cepele dupa outfit-uri inspirate. Imi rapeste prea mult timp si comportamentul de dependent obsedat ma epuizeaza. 
- sa incerc sa nu ma mai arunc pe chilipiruri si sa strang banii pentru investitii cu cap.
In alta ordine de idei ce ziceti de sandalele suburbane?

Material: piele, lemn si cauciuc ( pe talpa)
Dimensiuni: 38 , lungime talpa interioara 25,5cm, Htoc= 12,5cm, Hplatforma=3cm
Stare : foarte buna, le-am purtat o data afara si in rest la sesiunile de pozat pt blog. Au un singur defect care dupa parerea mea e usor de rezolvat. Una dintre limbile ce intra in gaici este scurta si scapa uneori. (RIVER ISLAND)
Pret: 55 ron



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...