joi, 13 mai 2010

SPARKLY BLACK BEAUTY




Soooo... eu sunt in pat, iar Little Doc. se lupta cu net-ul italian, care este o specie foarte rusinoasa si pe cale de disparitie, de internet, ce scoate capul din server si iti da ocazia sa il intrezaresti pe calculatorul personal, doar in zilele impare, cu trei raze de soare, doi nori pe cer, in timp ce stai cocotat intr-un picior, pe scaunul asezat sprijinit de pat si cu o mana spre neantul tavanului de la etajul 5. Foarte "des" adica.
Sa revenim la mine, eu sunt un focar de virusi si daca vreti concediu medical, dureri de muschi  cu garnitura de antibiotice pentru cai scotieni, vizitati-ma...dau pe gratis bucuria ca doar asa am primit-o si eu.
In rest toate bune, pana mai erupe o data vulcanul si apare Bashe. la TV cu o noua solutie geniala de a ne lasa in chilotii rupti in fund. Nu eu ca durerea de cap scrie.
Material:      Fusta - 45% lana, 55% poliester
Dimensiuni:   fusta - scrie 42, talie 86cm, solduri 108cm, lungime talie-tiv 67cm
Stare:   fusta - excelenta
Pret:    fusta - 37 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...