sâmbătă, 13 martie 2010

- THE SHOW MUST....


BLUZA VANDUTA

Me and my shooz are second best, dupa cum spun numarul de IP-uri participante la vot, dar asta nu ne poate decat impulsiona sa legam noi istorii de amor cu multe alte perechi de pantofi, care sa ne faca sa uitam infrangerea. Am castigat insa vaste cunostiinte despre legarea calculatoarelor la acelasi rooter, despre ip-uri publice si nu in ultimul rand am povestit cu oameni dragi de care nu mai auzisem nimic demult. Le multumesc pe aceasta cale tuturor care au votat colectia mea de pantofi, si sper ca totusi sunteti de parere ca v-am reprezentat onorabil. Aaa si sa nu uit...felicitari castigatoarei.
In alta ordine de idei, e timpul sa ne reluam activitatea si o facem cu niste piese pe care Little Doc. dragutzul de ea (dezacord intentionat) mi le-a adus cado' din neagra strainatate. Din pacate acolo domnisoarele ce poarta M sunt usor mai inzestrate cu nuri. Deci....

Material:  fusta - nu prea stim, seamana o idee cu fasul, dar nu asa fosnitor
Dimensiuni:  fusta - scrie 38, talie 78cm, solduri 106cm, total 54cm
Stare: fusta - excelenta ( e cusuta dintr-una ca si cand ar avea doua fete, deci fara captuseala)
Pret: fusta - 45 ron

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...