sâmbătă, 13 martie 2010

LUMEEEE, LUMEEEE!!!! HAI LA "TRAGE PESTE"!!!

 il mai avem doar pe cel albastru


Asa m-am racit.... :((( Imi curge nasul, abia am scapat de durerea din gat si m-am autoexilat in alt pat, unde pot sa ma zbat ca varcoletzul dupa aer si sa-l las pe Big Doc. sa doarma linistit. In consecinta, cred ca spiritul climatic mi-a tras una peste cap sa-mi revin din reveria primavaratica si sa nu ma mai amagesc cu rochii care mai de care mai freaky (am vazut ca nu prea aveti curajul sa ne lipsiti de ele). Postam PULOVERE!! Ceea ce nu am facut toata iarna (cu o exceptie), facem acum ,ca ofranda pe altarul vantului ce-mi bantuie oasele.
De la stanga la dreapta dupa cum urmeaza.
Material:                 albastru - 50% lana, 50% acrilic
Dimensiuni:                 albastru - S/M , bust 92cm, total 50cm, maneca 63cm
Stare:          albastru - excelenta, cumparat din USA, firma GUESS
Pret:         albastru - 40lei
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...