luni, 29 martie 2010

JURNAL OUTFIT + JURNAL MILANO

Ne-am hotarat sa combinam utilul cu placutul, frumosul cu civilizatul, Romania cu Italia si sa alipim cele doua jurnale. Little Doc. e in tara papucilor bestiali, deci cam asta viseaza zi si noapte si cand se hotaraste sa isi cumpere mancare in loc sa puna bani deoparte de pantofi, intra in sevraj si imi scrie pe mess sa ii aduc aminte de magarul lui Nastratin Hogea care a murit chiar atunci cand a invatat sa nu mai manance. S-a hotarat atunci sa mai fotografieze si in domeniul nostru profesional, pentru ca Italia e si tara designului capricios si mai putin practic, dar absolut estetic.
In Romania, on the other hand  viitorul e in santier... la propriu. Dar trebuie sa se uneasca mai multe (diz)gratii sa ma intristeze dupa ce am pus mana pe doua minunatii de palarii vintage la un pret derizoriu. Am fotografiat outfit-ul de mai sus numai pentru ca imi sunau cuvintele "scolarita vintage" prea tare in cap dupa ce mi-am pus clopul. Aveam si o cravata mov, dar nu asupra mea in momentele acelea din pacate.

Sacou - Motivi / Fusta - salvata dintr-un maldar de haine cu 2 lei / camasa Vero Moda / Colanti - Bershka / Esarfa - Fransa / Palarie - absolut vintage

7 comentarii:

  1. Foarte, foarte, foarte frumoasa tinuta!!!! Imi place tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza... la poza ma refeream :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mariana, esti o dulce, nu il baga in seama pe Big.Doc. O zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. Palaria ii "zee best" ....! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi ca am mai comentat iar la postarea cu pantofii rosii, poate vrei sa-mi raspunzi, e despre colanti din dantela.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult Mariana, pana la urma am facut rost de vreo 3 perechi dar doar negri. Doua nu cred ca le tin si o sa le pun pe blog ca le-am cumparat numai din lacomie, cum manaci si ultima bucata de tort numai pentru ca nu ai mancat demult tort:))
    Dar daca te duci din intamplare la Terranova si gasesti colanti din dantela colorati si poti sa-mi cumperi o pereche, doua , o sa fiu vesnic recunoscatoare.
    Esti the best si multumesc ca te-ai gandit la mine:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...