sâmbătă, 13 martie 2010

THE DRESSES ARE WORKING...IT'S SPRING


Cica cu o floare nu se face primavara, zice vorba, dar cu o gramada de rochite postate cu imcapatanare de noi s-a ajuns la 12 grade ziua in amiaza mare. Sooooo, cand credeati ca va livram chestii mai serioase, noi continuam in dulcele stil clasic.... Cu rochitzeeeeeeeee!!!! Nu zicem ca nu avem in dulap si altele, gen bluzite mai groase ( se pregateste o sesiune de sales cu pulovere) dar deocamdata tre sa compunem  niste prezentari estetice.
Material: rochie fucsia 100% poliester
              rochie inflorata 100%  poliester
Dimensiuni: le-am ales pentru ca sunt la polul opus - rochie fucsia XL, e funky asa ca merge si la M dupa cum am ilustrat mai sus
             rochie inflorata XS - subsiori 79 cm, lungime totala 75cm
Stare: rochie fucsia - e noua cu eticheta, dar ne-am ocosit, am vrut sa o calcam si am ars-o (suntem niste trampalaie) in partea din fata, nu se prea observa datorita cusaturii gen gogosar. In pozele in care o tin intinsa se observa. Daca le vreti mai mari, dati un semn pe mail.
         rochie inflorata- noua cu eticheta (VILA), i-am inlocuit fermoarul, care e mai lung acum. Are un mos si o baba care sunt cusuti cu mana, la capatul fermoarului.
Pret: rochie fucsia - 60ron
        rochie inflorata - 70 ron

2 comentarii:

  1. I wish I was fat! pe bune.....si as purta atunci eu rochia ticlam! love it!

    RăspundețiȘtergere
  2. so u admit u are not fat!!! ha!!! sa nu te mai aud. Si in plus ce vrei sa zici?rochia merge foarte bine si la M, I PROVED IT. U just have to be funky enough:))and u are square doctorand-ule.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...