sâmbătă, 3 octombrie 2009

GLITTERING 20'S


E rosie, e model inspirat din anii decadentei, e jucausa si pe alocuri sclipicioasa. Ce altceva ti-ai mai putea dori de la o rochita preferata?

Material:100% bumbac
Dimensiuni: nu scrie dar a fost cumparata de un M (cu 75B masura la sutien )si la bust are pana la 42x2 cm un elastic la spate permite oscilatiile. Despre talie nu va faceti griji pt ca modelul fiind cu talie cazuta e generos cu multe siluete
Stare: excelenta, nu are eticheta dar a fost purtata o data
Pret: 50 ron

2 comentarii:

  1. e dragutza si imi place; cand o sa am timp (si sper ca macar saptamana viitoare sa ne vedem) o sa vreau sa o incerc :)
    te pup maimutzel

    RăspundețiȘtergere
  2. cocos mamtzelule
    de ce nu scrii pe mail?
    sau macar pe mess.tocmai am raspuns la o tipa care vroia sa o cumpere. ma intreba daca e disponibila si i-am zis ca da ca nu am vazut ca ai scris ca vrei sa o incerci.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...